Sunday, 19 June 2011

Contest Kaki Paling Comel


Selamat pagi semua ! Hehehe..Selama ni aku just intai-intai je belog orang tengok macam-macam contest plak ade. Syok jugak kalau dapat join. Menang kalah tu aku tak berapa kesah yang penting ENJOY ! Kan kan...^___^ Sekarang aku ade jumpe satu contest ni agak menarik yang dianjurkan oleh Ailyl Rozanna . kakiku tak le berapa comel tapi tak salah kalau nak mencube nasib...huhu

Ni gambar yang aku rase agak ok dari banyak-banyak gambar ^^

 Peneman setia saya ! MY SEXY PUMP SHOES =D

Nak tag kepada :

6 comments: