Sunday, 19 June 2011

Percutian

3 hari 2 malam aku bercuti di Melaka...Yela saje je temankan makcik aku ni walaupun penat tapi puas hati jugakla. duduk rumah bosan gile so bile dapat jalan ni gunekan peluang yang dah ade. First day je kiteorang lepak kat tepi pantai meround2la mane-mane tempat nak pegi kan sampaikan tersesat. Pusing-pusing je mesti tempat yang same. HeHeHe...


ni dekat pengkalan balak 
Second day kiteorang bercadang pergi untuk mandi-manda...apelagi terbangla ke sini  ^___^ Memang enjoy gile walaupun kekadang tu aku ade terasa sedikit bosan. hah bosan ? biar betul...betulla...nampak macam main-main ke ^_^" 


sebelum masuk posing dulu 

Hohoho...berterbangan aku...Weeeee ~

Sebenarnye banyak lagi yang terbang-terbang tapi malas la nak menguplodnye...juz untuk tatapan sendiri je =) rasenye kalau pergi ramai-ramai dengan kawan memang syok habis..ni aku pegi berdua je...rase seronk tu laen.

Last day aku kat melaka juz pegi tengok wayang, makan-makan lepas tu terus balik. Petang tu aku dan makcik ku melantak dekat seoul garden. Makan kat situ memang kenyang gile sebab korang boleh makan berapa banyak yang korang nak...Nak termuntah pun ade gak bile kenyang sangat tapi memang best ^___^






khusyuk plus berfikir "boleh habis ke semua ni" huhu





                                                           

No comments:

Post a Comment