Monday, 4 July 2011

ETONG'S ME AND MIRROR CONTEST


Salam 1 malaysia...hehe..tak penah plak aku mulekan mukadimah macam ni. ^___^ ni adelah contest kedua aku.kebetulan plakkan petang tadi baru je amik gambar depan cermin and tak sangka plak harini dipelawa oleh cik etong kite ni untuk join contest die..so tanpe membuang mase ok aku accept =))
1

2
 
3



"SAYA SUKA BERGAMBAR DI HADAPAN CERMIN KERANA DARI SITU SAYA TAHU APE KELEBIHAN YANG SAYA ADE  
DAN SIAPA SAYA SEBENARNYA =) "

p/s : memang saje kasi kabur-kabur sebab nak suh korang belek2 sampai terjojol bijik mate tu =D

Rase-rase macam nak hebohkan kepada :-



8 comments:

  1. jom! follow Sis

    http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. cik rose : ok..i will =)

    ReplyDelete
  3. Hai! Tasya ni akak ni....

    Tasya pegi ke blog

    http://biqque.blogspot.com/2011/07/biqques-june-lucky-follower.html

    Copy dia punyer tajuk : biqques june lucky follower

    ambik link kat atas tu yang cam tasya buat untuk mirror...pastu linkkan kat blog yang link biqque kat atas yang akak type tu...

    ReplyDelete
  4. Akak rasa copy kat blog yang buat contest tu...

    ReplyDelete
  5. tadi...akak nak copy yang dia punya follower pun tak boleh....last2..akak ambik jer banner dia...letak no ke berapa akak follow hihihi lagi senang tak yah nak pening2...

    ReplyDelete
  6. ok..nanti tasya try. hehe..

    ReplyDelete