Saturday, 2 July 2011

Memang Tak Patut !

Good nite semua...eh bukan nak tido la aku baru nak mengarut memalam bute ni..haih..dalam hidup aku ni asyik mengeluh je...alaa bukan aku sorang je kan macam ni korang2 sume mesti ade gak mengeluhkan..adusss...busannn la duduk umah ni. memang tak patut bagi cuti lama sangat sampai 4 bulan..asal x bagi 4 tahun terus ~ ^___^" 

hidup nomad ni memang payah sikit...lagi2 nak dapat kawan..bukan aku ni payah nak berkawan tapi kawan aku semua jauh2 la..sorang utara, sorang barat, sorang timur dan sorang barat...uikss..yeke ? hehe...name pun nak cerita..betulla..bosan tau kalau duduk yang tak de dengan sebaya kite..ini bergaul dengan budak2...lorrhh..bayangkan..dieorang main basikal mane boleh aku tumpang, dieorang main baling2 batu macam mane aku nak join..dieorang berbual mane aku nak faham ^__^ 

Takkan nak berjalan sorang diri dah macam kanak-kanak terbiar..nak ajak kawan berborak takut dieorang bosan plak asyik2 aku je yang mesej dieorang. hehe...nak bergayut ? lagila...nak online ? lagila..berebut2 je...nak joging ? lagila..tak pernah terfikir..nak tengok wayang ? lagila..sape nak teman..last-last duduk terperuk dalam rumah mengumpulkan lemak.

Ape-ape pun memang aku nak cakap memang tak patut cuti 4 bulan ! Busaaannnnnnnnn =(

3 comments:

  1. xbest ke cuti lelama??best la...intan niyh xmrsa cuti lelama taw...hehehe..

    ReplyDelete
  2. huish...tak best la. hehe..duduk terperuk dalam rumah je. bosan la..x pela meh intan ganti tempat tasya ^^

    ReplyDelete
  3. ahaha...law boleyh...nak ja gnti tempat tasya 2...heee...paling lama intan cuti pown 2 minggu je taw..

    ReplyDelete