Sunday, 10 July 2011

Perkahwinan ( pihak perempuan )

Hari yang dinanti-nantikan telah pun tiba..debaran yang kian terasa telah pun berakhir..(macam nak tulis novel plak) Jumaat lalu 8 Julai 2011 along fadli dan kak aimi telah pun sah menjadi suami isteri..Weeeee~ lorh..aku plak yang hepy ^___^" aku cite ringkas-ringkas yek. ok pepagi dah gerak...mengantuk tu usah cakapla kan ^^... dari negeri sembilan kami ke bangi...VrRROOMmmmm...

Amik bahagian masing-masing =)



Kami nak jugak bergambar ^^

Pasangan Cute miut =))

Selesai untuk pernikahan...

9 Julai 2011 pihak perempuan (Bangi)

Bergambar selepas Pengatin Lelaki bersiap
Masa ni tuhan saje yang tahu betapa lapanye perut aku...gile lapar rasa macam puasa plak..tak sabar rasanye nak melantak nanti..hehe..

Tengah menanti hidangan

Alas perut..makan kerepek je ^__^


Sebelah tu lapa sangat dah . hehe
Seb bek airnye sodappp =)
Buku tetamu...tulis la ape yang nak ditulis
Peace...
Ok..selesai sudah...nak tengok pihak lelaki plak ? next week 16 Julai 2011 yek kat negeri sembilan..BYE !

2 comments:

  1. waa.. best pulak ada buku tetamu. boleh bagi ucapan utk pengantin baru..

    selamat pengantin baru untuk along fadli dan kak aimi kamu. semoga kekal bahagia selamanya..

    semalam majlis perkahwinan kakak sulung saya jugak, tapi belah lelaki pulak. awal jun hari tu kahwin.. hee :D

    ReplyDelete
  2. owh..yeke ? hehe..tengs ^^ nanti belah pihak lelaki sabtu ni..pasti lagi gempak =))

    ReplyDelete