Friday, 29 July 2011

Walaupun Bertudung

Wah...lagi beberapa hari je dah nak puasa..korang-korang semua dah bersedia ke ? aku macam tak bersedia je..=D hehe..tak dela..of coz la dah !!! Bile dah muncul bulan ramadhan so semua orang dah semestinya tak sabar nak tunggu syawal menjelma plakkan..tak sabar nak pakai baju baru, kasut baru, tudung baru and duit rayeeeee...hehe..kalau boleh semua nak baru ^__^"

Berbalik dari tajuk entry kali ni "walaupun bertudung" aku ade jugak keinginan nak rambut baru..haha..yela..takkan bile dah bertudung dah tak boleh nak merasa rambut barukan..alaa..buat tatapan sendiri je..=)) ikutkan hati macam-macam style aku nak buat tapi memandangkan aku ni jenis bertudung so tak boleh la nak bermacam-macam..semacam je boleh la. hehe...

Dah alang-alang bercerita ni aku nak jugak promote fanpage aku...baru-baru ni aku baru je uplod shawl satin so kepada sesiapa yang tertarik, terminat, tersuka or ape-ape la korang boleh la like fanpage aku yek..bukan setakat like tapi terus beli pun boleh coz semua shawl tu limited one code one items sahaja =) 

4 comments:

  1. btol gak tu..x semestinya bertudung rambut x cantik kn? kene gak kemas utk keselesaan jgk..kalau omputeh mesti ingat org bertudung ni botak kn?haha

    ReplyDelete
  2. betulla...bergaya dalam rumah pun jadila..hehe

    ReplyDelete
  3. betol betol. gaya rambut unytuk kepuasan diri sendiri :)

    ReplyDelete
  4. iye..tepat sekali.so ape lagi raye ni bergaya dengan rambut baru la "walaupun bertudung"

    ReplyDelete