Tuesday, 16 August 2011

Biskut Raya !!!

Korang-korang...kuih raye dah buat ? ke beli je ? hehe...ceh2..mentang2 la tadi baru buat kuih dok sebok tanye orangkan =D Bile dah nak raye ni tak de kuih raye tak meriahla kan...baju raye dah siap, kasut raye dah beli, langsir raye dah siap jugak..rambut baru pun dah jugak takkan kuih raye tak de kot. hehe...


Bab2 buat kuih raye ni memang aku suke..die punye bau tu peh...boleh meleleh air liur den tau. Selalunye maleh nak buat kuih awal2 ni yela takut nanti tak sempat nak simpan untuk hari raye dah habis kene ngap ^__^" 


Macam tadi je dah bape kali aku ngap...haha..yela bile tang nak menyusun dalam bekas tu mule la kan..satu masuk bekas satu masuk dalam mulut..satu masuk bekas dua masuk dalam mulut..Hahaha...tengok...macam mane nak bertahan sampai raye =))


Tadi dapat 2 jenis kuih..kuih ni memang tak hensem tapi sodapppp..hehe...name hensem die biskut oat =)




injit...injit...semut..sape sakit naek atas..hehe...next..dah semestinye biskut sarang semut



6 comments:

  1. wah... kak lang suka biskut sarang semu tu..... kak ct pun suka.... yummy...
    pos ke bangi skit....

    ReplyDelete
  2. eykien v-keyn : memang sedap.. =)

    ReplyDelete
  3. kak lang n kak siti nak ea..tak mau pos..meh datang raye sini =)

    ReplyDelete
  4. nak kueh beskut saranghae sket..eh silap..sarang semut~~kekeke

    ReplyDelete
  5. meh le raye datang umah..hehe

    ReplyDelete