Saturday, 27 August 2011

Periuk Kera ???

Periuk kera ?? ape tu...kera pun ade periuk ke ? yela..dieorang pun nak raye gak. hahaha..tak dela gurau je..mesti korang pernah dengarkan ? cume tak pernah makan lagi..or korang pernah dengar and makan jugak..or korang tak pernah dengar and tak pernah makan pun ^___^ hehe..

Setiap tahun tak kirala raya aidilfitri or haji mesti kat rumah aku ade periuk kera ni..ala..kire pengganti lemangla if lemang tak de..memang sodapppp...semalam aku and my sis bertungkus lumus basuh periuk kera tu..habis kecut jari jemari aku tau...banyak sangat..^__^" tapi berbaloi la bile makan memang sodapppp..tak kesahla nak kecut ke ape ke..kan2..=)

Buke tadi kiteorang makan periuk kera je..tu pun dah kenyang..makan macam tu je tak kaw..mestila kena ade daging masak lomak...perghhh...sodappp...tak tipu...hehe..kalau rase2 nak makan periuk kera ni mai la rumah raye ni yek..konfem memang dapat makan =) 


tadaaa....nila periuk keranya =))

1 comment:

  1. guna periuk kera ke? confius lak eden...hehehe...selamat hari raya :)

    ReplyDelete