Sunday, 14 August 2011

Shopping Raya ?

Korang-korang dah shopping raye ? Memandangkan adik aku ade balik so kami berpakat la nak keluar untuk bershopping sempena hari raye yang bakal menjelma tak lame lagi...Kiteorang shopping hari jumaat haritu..kalau keluar weekend ni memang tak dapat nak membeli dan belahla yela mesti ramai orangkan..so hari jumaat haritu memang sesuai untuk kami berdua mencuci mate..=)


Bile dua beradik dah keluar peh shoppingnye bukan maen tak cukup satu jam...^^" Kali ni aku shopping kurang sikit cerewetnye asal minat je terus beli malas nak fikir2 lagi. kalau ikutkan cerewetnye alamatnye nanti memang sampai ke malam pun tak sudah.Hehehe...walaupun tak shopping sampai ke malam tapi ade jugak terbeli yang tak de dalam senarai =D


Gelang tangan yang memang tak de dalam senarai..tak pe gelang raye namenye ni ^__^


orang beli baju kurung tapi aku pilih baju laen..haih ~

Walaupun selalu bergaduh tapi bile bab shopping  sekepala =)





No comments:

Post a Comment