Sunday, 25 September 2011

Kelaparan

hye..hye..hye...ape punye tajuk daaa entry kali ni...KELAPARAN ? nak taip pun rase macam kelakar... hoho...tak tau dah nak gelarkan perut ape ni. makan x makan same je..haaa...jangan nak cakap aku x baca bismillah ea..aku cepuk kang...


Paling lemah sekali time weekend ni..memandangkan rumah agak jauh dari kedai so niat nak makan tengahari tu terpakse dibantutkan...haa...nak cakap tak reti masak la tu..eh2..reti tau bukan x nak masak tapi dapur tak de lagi...=D ala setakat masak nak kenyangkan perut tu boleh aje. x de hal...tapi nak masak sesedap chef terkenal tu belom lagi kot ^__^"
time ni tengah makan subway..kalau la subway sebelah rumah kan =_="

No comments:

Post a Comment