Wednesday, 21 September 2011

H.E.P.Y.B.E.S.D.A.Y.T.O.M.E =)

HePy BeSdAy tO mE...
sElaMat HarI jAdi...
hEpY bEsDaY to NATASYA
SeLaMat HarI Jadi....^____^

besday gurl ^_^
Holaaa...hehe..hye..hari ni besday aku yang ke 22 tahun...ish2..besar dah yek =) first sekali aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada semua kawan-kawan aku yang dah memberi segala ucapannye tak kire la pendek or panjang ^__^  

dalam banyak2 wish yang aku dapat ade 2 wish yang aku anggap special sikit..hehe..yela kire laen dari yang laen la kan...first dari Naem..kawan sekolej dulu ^^

haha..kan2...maybe kebetulan die ade pic ni ^__^


second plak...fren dari facebook...kenal dari facebook la kirenye...

hehe...siap doakan murah rezeki boleh beli myvi ni  =D
wish kawan-kawan yang laen bukan x special...special cume yang aku nak tunjuk ni laen sikit dari yang laen..huhu...ape-ape pun tengs yek dari korang-korang semua =))

3 comments:

  1. hahaha. thank u ye. malu la mcm ni. pic tu mmg aq ade. time tu org amek time bday aq aritu malu ni. heee

    ReplyDelete
  2. eahahaha...xpela..re-cycle la...unik tu...haha =)

    ReplyDelete
  3. Hepi belated bufday sayang...

    ReplyDelete