Wednesday, 14 September 2011

Keinginan

Salam satu malaysia, selamat malam, selamat hari raya, selamat hari kemerdekaan...hehe...panjang mukadimahnye =) yele sebelum-sebelum ni mud nak mengupdate ni kurang sikit...banyak sebenarnya nak di gembar gembur kan..tapi al-maklumla penyakit M ni memang tak dapat nak dielakkan dah..benda laen boleh dibuat tapi bab nak memerah otak mengarang ayat tula buat aku malas sesangat @_@


so semester dah nak bermula ni ape kate cuci-cucikan otak ni dengan mengupdate belog..boleh tak macam tu ? hehe..eh okla balik dengan tajuk entry kali ni pasal "KEINGINAN"...ape yang aku nak ni tak de dalam senarai wishlist pun... saje gedik-gedikkan...sape yang ade baca entry aku pasal ni  tau dah apela yang aku nak..^^ sebulan kot rasanye aku dah dok belek2 satu wallet ni...memang nak ! confirm ! sebab ape beria-ria nak ? sebab merahhhh...ye wallet yang aku nak tu warna merah..tapi dalam masa yang sama aku teringin plak nak satu kamera ni..dah dok belek2 jugak..ye ! confirm nak...kenapa ? sebab merahhhhhhh...ye kamera tu warna merah..ok nampak tak permainan die..memang nak habiskan duit aku ^__^"


sekarang ni keinginan aku ni dah melampau2 sebab kalau boleh nak dapatkan dua2 barang yang aku nak tu ! duit ??? ok duit ea..ade...ade memang ade...wallet tu anytime boleh beli..tapi masalahnye aku nak kamera jugak..macam mane ni..kalau beli wallet alamatnye memang lame la nak dpatkan kamera tu =( rasa-rasanye aku terpaksa..ye terpaksa bersabar..utamakan kamera dulu..lepastu baru wallet..itupun kalau ade lagila wallet tu =( 


Fossil..klik SINI 

mudah-mudahan boleh dapat dengan hasil titik peluh sendiri  ^^

6 comments:

  1. kite pn nak jgak..tp xmampu lg nk beli...hee..:)

    ReplyDelete
  2. hehe..betul2...xpe kumpul duit. insyaAllah boleh dapat =)

    ReplyDelete
  3. wah... saya pun nak juga~.... camtu! hik hik hik

    ReplyDelete
  4. wah...perh ..saya ada yang lame2 je.

    cun awk cun..!!
    xyz4mir.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. beli kamera weyh..kamera tu cantik!!

    ReplyDelete
  6. tula weh...aku tengah mengumpul duit ni..hehe

    ReplyDelete