Sunday, 9 October 2011

Tak pasal-pasal kan ..

Memang rase geramla kan sebab tetibe boleh plak nak putus..haih ~ banyak kali pakai banyak kali putus...memang kaye la kalau asyik nak beli..ingatkan boleh tahan bertahun2 tapi ni tak sampai setahun lagi der dah buat hal. nampak sangat ganas...^__^"


Keminatan dengan barangan silver ni sejak azali lagi...emas kureng sikit...yang paling lame pakai buat masa sekarang ni rantai..hoho..macam tak pecaye boleh tahan bertahun2..=)
naseb bek la gelang aku ni masih dalam waranty so tak payah kusut2 kepala nak fikir beli yang laen...cume kusut nak menunggu diperbaiki..haish...i ni jenis yang tak sabar..kalau boleh semua benda nak dapat cepat...haha


ok seb bek esok dekat kampus ade perkhidmatan pos so tanpe teragak2 akan ku poskan gelang kesayangan aku ni dekat adik aku..biar die settle kan..janji cepat siap cepat dapat. weee ~ ^___^ 


siap ade VIP CARD tu...jgn men2 der =)

No comments:

Post a Comment