Wednesday, 16 November 2011

Finally !

Lalalalala ~ Bukan men seronok yek bunyinye tu. hee..of coz la sebab ape yang ditunggu sebelum ni dah dapat. Weee ~ ^__^


Ade bace enrty ni "2 weeks" ? barang yang aku nak beli bertukar menjadi hadiah =) Baru sampai petang tadi...tersenyum lebar je ^___^ Ape benda alah la tu yek sampai 2 minggu nak kene tunggu..hehe..ala..bukan kereta or jet peribadi pun barang tu juz wallet wane merah je der..haih..lame den menunggu tau..penantian tu satu penyeksaan tapi takkan rase terseksa kalau berbaloi =)


TENKIU so much .... =)


No comments:

Post a Comment