Wednesday, 2 November 2011

HUJAN OH HUJAN

Hujan oh hujan kenapa engkau turun..bla bla bla...
Hujan yang turun bagaikan mutiara...bla bla bla...


Nak cite pasal hujan je...hee...hujan itu rahmat..iye..so janganla nak merungut-rungut sangat bile hujan yek..bersyukur sikit..heee ~ (dan2 la kan macam la tak de merungut)...huish..bukan nak merungut juz nak meluahkan je..tak dela sejak akhir2 ni kan asyik hujan je so kat sini nak cite yang sebenarnye pump shoes aku hampir2 nak jahanam dah sebab basah...=((


Kalau macam ni la gayenye memang nak cari satu kasut KHAS untuk hari hujan..yela sayangla kan pump shoes yang boleh pakai lame sekejap je dah nak hancus sebab asyik basah je. grrr~


HAAA...BOLEH TAK TIME HUJAN NAK PAKAI KASUT MACAM NI ^__^"


size kasut : 6 


p/s: kepada dermawan diluar sane kalau terasa macam bermurah hati nak sponsor kasut boot macam di atas jangan segan2 PM saye yek..TQ ~ HAHAHA ...

No comments:

Post a Comment