Saturday, 7 January 2012

S.E.C.O.N.D day

Ok esok bersamaan dengan sunday day..hari yang sepatutnye beristirehat bersama suami (gatai) hikhik, golek2 atas katil bersame bantal wangi, tido patutnye bangun dah dekat nak masuk waktu maghrib dan sewaktu dengannye. Tapi jangan berangan le sebab esok paper aku yang ke 2. Pagi2 dah kene bangun untuk berperang dengan kertas soalan yang tak tau apela isi dalamnye. =.="


Masih sempat mengupdate belog sebab aku dah rase macam nak muntah tengok kertas. Gaye belaja dah macam lawyer. Silap2 lawyer pun tak macam ni. Hahaha. Ditambah pulak sakit gatai2 aku ni tak elok lagi bukan gatai sebab ade kurap ea..lempang kang sape cakap macam tu n bukan gatai sebab gatai yang menggedik2 tu ea cili mulut tu kang..ni gatai doktor cakap sebab alergic! adeh sejak bilela aku alergic ek. Rasenye menggaru2 yang lebih dari membace so tak boleh nak fokus. serabut2 ! Dugaan sume ni ...




"Ya Allah, kau permudahkan lah aku dan kawan2 aku untuk menjawab soalan Data esok pagi. Amin..."


No comments:

Post a Comment